Bienvenido y hasta la vista - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu Bienvenido y hasta la vista - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu

Bienvenido y hasta la vista

Door: Mark en Gerdien

Blijf op de hoogte en volg Mark, Gerdien & Luca

20 Juli 2014 | Nederland, Amersfoort

Ola Ola,

Leuk dat je even komt kijken. Voel je niet verplicht om ons te volgen. Maar voor ons erg handig om familie en vrienden in één keer op de hoogte te houden.

Bijna mogen we weer het vliegtuig instappen, dit keer richting Zuid-Amerika! Morgen gaan we eerst de toerist uithangen in Brussel om vervolgens de trein in te stappen die ons op Schiphol weer afzet, zodat we daar het vliegtuig instappen naar Lima in Peru.

Hier vliegen we gelijk door naar Arequipa, om een paar dagen bij te komen. Dan volgt de Colca Canyon, Arica (Chili), San Pedro de Atacama (Chili) om vanuit daar met een drie daagse jeeptour door de zoutvlaktes van Bolivia te dwalen, door naar La Paz (Bolivia) en dan het Titicaca meer (Peru) en als laatste naar Cusco (Peru).

Daar gaan we nog de 4 daagse Salkantay trail doen met als eindpunt de Machu Picchu (zie plaatje).

Misschien dat we er nog een weekje zon, zee en strand aan vast plakken om bij te komen.

Geniet zelf ook van de vakantie, verlof, pensioen of werk!!

Tot over 4 en half week!

Adios Mark y Gerdien

• 20 Juli 2014 - 20:21

Jan En Trudy:

Hele goede reis. Have fun! En fijn dat we op afstand mogen meegenieten!

• 20 Juli 2014 - 20:25

Juul En Oed:

Ontzettend gaaf. Heel veel plezier en vergeet zeker niet de taartjes in Arequipa te proberen.

• 21 Juli 2014 - 07:45

Sandra , Simon En Tim :

Super gaaf klinkt het weer !
    Leuk om weer mee te kunnen lezen.
    Kunnen we op afstand jaloers worden haha.
    Hele fijne reis, een goede vlucht!
    Liefs Simon , Sandra en Tim.

• 26 Juli 2014 - 19:13

Ronald:

Hoeist daar?

Mark, Gerdien & Luca

Een hele grote hobby van ons; andere landen bewonderen! 2010: We zijn begonnen met onze rondreis door Australië en Nieuw-Zeeland, met een weekje Singapore. Dit duurde 4,5 maand. 2011: Honeymoon op de Canarische Eilanden; Cran Canaria 2013: Daarna zijn we naar Azië gegaan voor 4,5 maand, naar Thailand, Laos, Vietnam, Indonesië (Sumatra, Java, Bali en de Gili eilanden), Filipijnen en Hong Kong. 2014; Zuid-Amerika, Peru, Noord-Chili en Bolivia 2015; Sri Lanka en de Malediven 2016; een weekje Marokko, Anne & Gerdien 2016; 2,5 week Zuid-Thailand 2017: een weekje lanzarot in maart 2017; twee weekjes Kreta 2018; midweek Winterberg met Familie de Schutter 2018; Costa Rica

Actief sinds 25 Juli 2010