Voorbereidingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: M & G

Blijf op de hoogte en volg Mark, Gerdien & Luca

05 Oktober 2012 | Nederland, Amersfoort

Zo, het is definitief bekend dat we weer een paar maanden uit Nederland verdwijnen. De route is bekend, de eerste inentingen zijn gehaald. Mark heeft er zelfs nog wat blauwe plekken aan overgehouden.

Langzaam aan bereiden we ons voor op vier en half maand veel rijst, spleetogen, warmte, drukte en chaos, handen en voeten werk, afdingen/onderhandelen, nog meer rijst, rust, natuur, tempels, nog meer spleetogen, hitte, veel zweetdruppels, meer rijst, jungletochten, verkeerschaos, relaxtheid, vertragingen, avondtuurlijke plekjes, olifanten en apen, vulkanen, rijstvelden, monniken, hobbelige wegen, bus en treinritten, prachtige onderwaterwereld, orang oetans, subtropische eilanden, reuze komodos, wereld steden, mede reizigers en bergvolken...

Kortom een heleboel leuks:)!!!

• 05 Oktober 2012 - 17:38

WJ:

Dat ziet er niet verkeerd uit zeg!!!

Na deze trip kunnen jullie weer een heleboel wegkrassen op de kaart van Auke.

Veel succes met alle overige voorbereidingen en tot gauw!

Gr. WJ

• 06 Oktober 2012 - 10:54

Trudy Leijenhorst:

Heel veel succes met de verdere voorbereidingen!!! En wordt het vertrekken op oliebollenavond?

• 14 Oktober 2012 - 22:22

Joke Jansma:

heel veel succes met alle voorbereidingen! Wanneer gaat jullie reis precies beginnen? Hopelijk kan ik je voor die tijd nog wel een keertje spreken:)
    En hoelang gaat de reis eigenlijk duren? Nou ik hoor het allemaal nog wel even!

• 31 Oktober 2012 - 11:16

Gerdien:

Bedankt Joke, Trudy en Wj!

Datum is nog een verrassing, maar wel ergens begin januari!

• 26 November 2012 - 17:23

Ronald:

heel veel voorpret,
    we zullen jullie missen.
    Aleida &Ronald

Mark, Gerdien & Luca

Een hele grote hobby van ons; andere landen bewonderen! 2010: We zijn begonnen met onze rondreis door Australië en Nieuw-Zeeland, met een weekje Singapore. Dit duurde 4,5 maand. 2011: Honeymoon op de Canarische Eilanden; Cran Canaria 2013: Daarna zijn we naar Azië gegaan voor 4,5 maand, naar Thailand, Laos, Vietnam, Indonesië (Sumatra, Java, Bali en de Gili eilanden), Filipijnen en Hong Kong. 2014; Zuid-Amerika, Peru, Noord-Chili en Bolivia 2015; Sri Lanka en de Malediven 2016; een weekje Marokko, Anne & Gerdien 2016; 2,5 week Zuid-Thailand 2017: een weekje lanzarot in maart 2017; twee weekjes Kreta 2018; midweek Winterberg met Familie de Schutter 2018; Costa Rica

Actief sinds 25 Juli 2010