da lat ,vietnam - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu da lat ,vietnam - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu

da lat ,vietnam

Door: mageropreis

Blijf op de hoogte en volg Mark, Gerdien & Luca

02 Maart 2013 | Vietnam, Ðà Lạt

Morgen de easy rider tour doen voor 3 dagen, tis lekker weer dus dat wordt lekker rijden,.met 2gidsen gaan we door vietnam (naar de highlands van Da lat en dan eindigen we bij het strand van Mui ne) rijden (wij achter op de motor) om eens lekker ergens te komen zonder touristen,dus het echte vietnam zien,, weer 3 dagen van de aardbodem verdwenen.

We zijn heel benieuwd hoe het zal zijn...

• 02 Maart 2013 - 19:42

Aleida:

Lieverds,veel plezier en doe voorzichtig,dikke kus van ons.

• 02 Maart 2013 - 19:51

Fer Sas En NIels:

Dat klinkt leuk! Veel plezier en we hebben vandaag jullie verjaardagkaart binnen gekregen! Helemaal leuk post van de andere kant van de wereld!

• 03 Maart 2013 - 20:00

Anne:

Veel plezier!!! Ben benieuwd naar het verslag!:)

Mark, Gerdien & Luca

Een hele grote hobby van ons; andere landen bewonderen! 2010: We zijn begonnen met onze rondreis door Australië en Nieuw-Zeeland, met een weekje Singapore. Dit duurde 4,5 maand. 2011: Honeymoon op de Canarische Eilanden; Cran Canaria 2013: Daarna zijn we naar Azië gegaan voor 4,5 maand, naar Thailand, Laos, Vietnam, Indonesië (Sumatra, Java, Bali en de Gili eilanden), Filipijnen en Hong Kong. 2014; Zuid-Amerika, Peru, Noord-Chili en Bolivia 2015; Sri Lanka en de Malediven 2016; een weekje Marokko, Anne & Gerdien 2016; 2,5 week Zuid-Thailand 2017: een weekje lanzarot in maart 2017; twee weekjes Kreta 2018; midweek Winterberg met Familie de Schutter 2018; Costa Rica

Actief sinds 25 Juli 2010