van holland naar thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu van holland naar thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu

van holland naar thailand

Door: mageropreis

Blijf op de hoogte en volg Mark, Gerdien & Luca

01 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Hoihoi!! Allereerst de allerbeste wensen vanuit Bangkok! Leuk oud en nieuw gehad?

hierbij ons verhaal wat we 31 dec. En 1 jan. Hebben gedaan: op naar schiphol, het is dan eindelijk zo ver dat we gaan! Gezellig uitgezwaaid op schiphol door ouders en maarten. Een prima vlucht achter de rug, waarbij van slapen zowat geen sprake was. Want er moest worden gedronken, gegeten en het entertainmaint scherm werd goed benut. Maar nadat we elkaar om 00.00 happy newyear hebben gewenst, gingen we toch maar een poging doen om te slapen. Tjha, dit is toch niet heel makkelijk in rechtopzittende houding. Maar goed dat om half 2 de lichten alweer aan gingen, want nu was het tijd voor de champagne samen met een vuurwerkfilmpje van klm en de beste wensen van de piloot. Ontbijtje erachteraan en het landen ging alweer van start.

Aangekomen op bangkok waren we zo door de douane, geld pinnen en opzoek naar iets dat ons naar het hotel ging brengen. Dit werd de taxi, die aan formule 1 deed, maar ons wel veilig bij het hotel heeft afgezet!
Eerst een ontbijtje bij de mac gehaald en na het inchecken lagen we een kwartier later in bed. Oef, ik denk dat we nog nooit zo niet uitgerust aan een vakantie zijn begonnen!!

Hier was het half 6 toen we op pad gingen naar de bekende straat kho saon road! Heel gezellig en de eerste scherpe groene curry achter de rug, t zweet stond me op de wangen (bij gerdien)!! Nu nog ff relaxen in ons twee kamer appartement en dan morgen toeren in bangkok!

Groetjes van ons!

• 01 Januari 2013 - 16:28

Ilse:

Klinkt alweer goed! :D Happy new year! Geniet er van (lijkt me wel te doen ;))

• 01 Januari 2013 - 16:37

Sandra:

Happy new year!
    Leuk dat je in de lucht nog champagne kreeg!
    Zat het een beetje vol in het vliegtuig?
    Verhaal klinkt goed, vooral de lekkere curry en het heerlijke
    slapen! En Mark, zijn de peukjes cheap?
    Kus San

• 02 Januari 2013 - 10:08

Anne:

Klinkt als een goed begin van het nieuwe jaar en van jullie reis! En hoe is de Bangkok verkenning jullie vergaan? Ik las toevallig vandaag bij de tandarts een groot stuk met 57 tips voor als je in Bangkok bent...Ben benieuwd wat jullie doen en hebben gedaan!

• 03 Januari 2013 - 08:29

Joke :

Happy newyear! Het reizen is weer begonnen! Geniet ervan hoor, ben weer benieuwd naar al jullie verhalen!

• 03 Januari 2013 - 11:01

Lisette:

:D het is begonnen! Enjoy!! En veel verhalen graag:D knuffel!

• 03 Januari 2013 - 19:39

Ron:

have fun, en hou ons op de hoogte x x x

• 06 Januari 2013 - 14:03

Elma:

Tip voor Bangkok... Fietsen met Ko van Kessel, super gaaf!

• 06 Januari 2013 - 14:03

Elma:

Tip voor Bangkok... Fietsen met Ko van Kessel, super gaaf!

Mark, Gerdien & Luca

Een hele grote hobby van ons; andere landen bewonderen! 2010: We zijn begonnen met onze rondreis door Australië en Nieuw-Zeeland, met een weekje Singapore. Dit duurde 4,5 maand. 2011: Honeymoon op de Canarische Eilanden; Cran Canaria 2013: Daarna zijn we naar Azië gegaan voor 4,5 maand, naar Thailand, Laos, Vietnam, Indonesië (Sumatra, Java, Bali en de Gili eilanden), Filipijnen en Hong Kong. 2014; Zuid-Amerika, Peru, Noord-Chili en Bolivia 2015; Sri Lanka en de Malediven 2016; een weekje Marokko, Anne & Gerdien 2016; 2,5 week Zuid-Thailand 2017: een weekje lanzarot in maart 2017; twee weekjes Kreta 2018; midweek Winterberg met Familie de Schutter 2018; Costa Rica

Actief sinds 25 Juli 2010