van bangkok naar ko chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu van bangkok naar ko chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark, Gerdien & Luca Wijngaard - WaarBenJij.nu

van bangkok naar ko chang

Door: mageropreis

Blijf op de hoogte en volg Mark, Gerdien & Luca

06 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Donderdag 3 januari in de ochtend uitgecheckt en wachten op de bus die ons om 10 uur op komt pikken, om ons naar eiland koh chang te brengen.na een uur in bankok rond te hebben gereden om mede passagiers op te halen gingen we eindelijk de snelweg op. Het landschap was vlak en de weg rechtdoor maar toch kreeg de chauffeur het voor elkaar om niemand een normale rustige rit te bezorgen. Het verwisselen van banen en het nemen van de af en toe voorkomende bochten gebeurde op zo'n manier dat iedereen vreeste  voor zijn leven , na 4 uur was het genoeg voor onze spaanse mede passagier, met heel veel temprament werd onze thaise kabouter duidelijk gemaakt dat hij normaal moest gaan rijden of anders..... .dit .. en vervolgens dat.. p@:$#!*enz.Na dit onderonsje reed de thai wat rustiger, maar na een uur was het als vanouds, .toen we bij de veerboot aankwamen was iedereen blij dat we er uit mochten en het hadden overleefd, 6uur lang was deze achtbaan., alhoewel Mark het nog voor elkaar heeft gekregen om ff te slapen en gerdien al hobbeldebobbel een boek heeft gelezen. Veerboot genomen en op het eiland een taxi met 8 andere inzittende van ons busje genomen.Toen hopen dat er nog plek was aangezien er heel vaak verteld was dat het  druk en vol was op het eiland,maar de eerste de beste was niet vol en super mooi, dus meteen alle nachten geboekt. Op paradise cottage.Toen heerlijke pizza gegeten gerelaxd in de hangmat en slapen maaar, helemaal op waren we.

• 06 Januari 2013 - 11:07

Ilse:

Het echte avontuur zit 'm in een busreis :S gelukkig heel gebleven! Enjoy paradise! ;) X

• 06 Januari 2013 - 11:28

Jan En Trudy:

Net op reis en nu al zoveel avonturen. Heel veel (kijk)plezier. En een fantastische reis!

• 06 Januari 2013 - 12:49

Sandra:

Hoihoi!
    Leuk om weer wat te lezen, en Mark je ziet er ook erg relaxed uit tijdens je massage. Haha.
    Ziet er mooi uit allemaal, maar wat een oplichters!
    Bedoelde je dat ook op Facebook met je oplichting?
    Veel plezier!!
    Kus San

• 06 Januari 2013 - 19:47

Pamab:

reuzeleuk om weer wat te te lezen wat jullie allemaal zien en meemaken. Ook leuke foto's. We zijn bijna jaloers.Zijn er op dat eiland ook zoveel tempels? We kijken uit naar het vervolg.
    lfs pamab

Mark, Gerdien & Luca

Een hele grote hobby van ons; andere landen bewonderen! 2010: We zijn begonnen met onze rondreis door Australië en Nieuw-Zeeland, met een weekje Singapore. Dit duurde 4,5 maand. 2011: Honeymoon op de Canarische Eilanden; Cran Canaria 2013: Daarna zijn we naar Azië gegaan voor 4,5 maand, naar Thailand, Laos, Vietnam, Indonesië (Sumatra, Java, Bali en de Gili eilanden), Filipijnen en Hong Kong. 2014; Zuid-Amerika, Peru, Noord-Chili en Bolivia 2015; Sri Lanka en de Malediven 2016; een weekje Marokko, Anne & Gerdien 2016; 2,5 week Zuid-Thailand 2017: een weekje lanzarot in maart 2017; twee weekjes Kreta 2018; midweek Winterberg met Familie de Schutter 2018; Costa Rica

Actief sinds 25 Juli 2010